poniedziałek, 9 maja 2011

"zasada"

Dziś podaczas nauki jazdy na rowerku biegowym poznałam "zasadę" wymyśloną przez moje dziecko:

 "Taka jest zasada. Jak jestem na górce to nie mogę podnosić nóg do góry, bo rower jedzie i się wtedy mogę przewrócić... taka jest zasada" :)

Mamy też nasze ulubione słowa: etki - skarpetki (bardzo lubię jak przychodzi do mnie i mówi: "mamo ja nie chcę etek, chcę tak jak Ty mieć pomalowane paznokcie"), api - na ręce, ochód - samochód, ciemy - czarny kolor i ostatnio dość często wypowiadane: szkole - przedszkole.

"Jak będe miała trzy roki to pójdę do szkola, a teraz mam dwa i pół roka". - oznajmiła mi ostatnio w samochodzie jak mijałyśmy przedszkole do którego ja chodziłam.

A teraz często słyszymy jadąc w samochodzie pytanie: "A jak długo to jeszcze będzie trwało?" , po chwili dodaje: "jest tak dużo chodów, że chyba nie dojedziemy". - bardzo nie lubi jeździć w foteliku :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz