wtorek, 31 maja 2011

Zainspirowana niesamowitym pomysłem Delie przyłączyłam sie do robienia zdjęć cieni. Zadanie okazało się baaaaaaaaaaaaaardzo trudne moja 2,5 latka, która na codzień bardzo chętnie pozuje nie bardzo wiedziała o co mi chodzi, bo tak naprawdę pierwszy raz mówiłam jej jak ma stanąć i gdzie patrzeć ale muszę przyznać, że pomimo trudności technicznych zabawa była świetna!
Obie chichotałyśmy więc zrobienie czegokolwiek było prawie niemożliwe...


Ps. Delie dziękuję!

A jutro rano mamy kilka godzin dla siebie :)
 Prezent już czeka od miesiąca, schowany był u ciotki w szafie, bo mama nie potrafi przechowywać prezentów :)

Szarlotka blond z zawijasem uszyta na zamówienie mam nadzieję, że dziewczynce się spodoba.

2 komentarze:

  1. :)))

    A lalka cudna!:) Marzyłam zawsze o takiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Delie podeslać Ci namiar na dziewczynę, która je szyje? ;)

    OdpowiedzUsuń